FRASZKA Z BRUNO SCHULZEM

Dzisiaj wyjeżdżam, już nie mam siły!
Krzyczał Schulz Bruno w Hradec Kralowe,
bardzo go bowiem tam zniesmaczyły,
zamknięte… sklepy cynamonowe.

 

Cynamon zaś potrzebny do walki z mrówkami na działce, bo zwijają liście na drzewach owocowych robiąc tam swoje gniazda.

 

Nauczyłem się robić kompoty i oto efekt. To wiśniowe:

Photo1753

Przy obiedzie ułożył mi się limeryk „O wakacyjnym bonie”:

 

Pewien emeryt ze wsi Zagrody

bardzo liczył na letnie przygody.

Lecz rządzący wspaniali

na maksa go wyruchali…

dziś przy drodze sprzedaje jagody.

 

56 myśli na temat “FRASZKA Z BRUNO SCHULZEM

  1. Fraszka super, a limeryk to się nie gada. Kompotów już od dawna nie robię. Mrożę. O cynamonie na mrówki pierwszy raz słyszę. A ciekawe, czy na takie blokowe dobry? Bo co jakiś czas wędrują……. Po tych wyborach to wiśniówka przyda się…….. . 😉 . 😀 . Pozdrawiam. 🙂 .

    Polubione przez 1 osoba

  2. Ja wolę zrobić sok.Prawie codziennie jakiś nastawiam (mix’y najlepsze). Dziś może z białej porzeczki? Już trzeba, bo owoce za chwilę pospadają. I, jak dam radę, dżem wiśniowo jagodowy.
    Moje łobuzy nie chcą zjadać owoców z kompotu, a sok jakoś szybciej..

    Polubione przez 1 osoba

  3. Chyba i ja zacznę zbierać i sprzedawać jagody, bo mnie także wydutkali rządzący. Moje pieniądze wpłacone na odwołane wczasy rząd pożyczył na pół roku dla biura podróży. A powinnam otrzymać zwrot w ciągu 2 tygodni.

    Polubione przez 1 osoba

  4. Dzień dobry.
    Potwierdzam, cynamon działa, sprawdziłem!
    Oraz tak sobioe myślę, że nie mam sznas na sprzedawanie jagóg co by sobie dorobić z powodu braku braku krzaczków jagodowych. Ale nic to, poczekam na grzyby (póki co nie ma jeszcze, dzisiaj sprawdzałem), już czuję ciężar gotówki w kieszeniach 😉
    Pozdrawiam.

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz