PRAWY DO LEWEGO…

No, nie mogłem, sobie odmówić krytyki. Sytuacja tak paradoksalna, że aż się prosiło:

Gdy ci całkiem niespodzianie
duży palec czubkiem buta
wyjdzie nagle na powietrze
niech cię nie ogarnia smuta

Oto bowiem jeden prezes
nowy pomysł dziś serwuje
i bez żadnej konsternacji
nam publicznie pokazuje

Skorzystałem z propozycji
już ją powiesiłem w Googla
wynalazcy zaś za pomysł
proponuję przyznać Nobla

31 myśli na temat “PRAWY DO LEWEGO…

  1. Tym razem się nie zaśmieję. Gdyby to zdarzyło się komuś innemu, to bardzo bym mu współczuła, ale na pewno nie wyśmiewała. Jednak w przypadku konkretnym 😉 trudno mi współczuć komuś, kto kocha tylko siebie. Smutno i wstydno, bo niejako i mnie reprezentuje.

    Polubione przez 1 osoba

  2. Zamiast komentarza…

    To nie pomyłka…

    Jeden but lewy, drugi but lewy;
    w jednym z nich słoma, w drugim – plewy.

    Gliwice 03.07.2021 r.
    Bronisława Góralczyk

    Serdeczności 🙂 B.G.

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz