Osobowość Roku 2023

OSOBOWOŚĆ ROKU to wielki plebiscyt prowadzony w całej Polsce przez dzienniki regionalne i serwisy internetowe wydawnictwa Polska Press. W naszym województwie akcję prowadzi Kurier Lubelski i serwis http://www.kurierlubelski.pl oraz miejskie i powiatowe serwisy http://www.naszemiasto.pl.

W tym, to właśnie plebiscycie zostałem nominowany w kategorii „Kultura”. Głosowanie esemesowe jest niestety płatne. Jakby ktoś miał na zbyciu 3,69 to można wysłać sms-a na nr

7303 o treści LTK.37

Impreza organizowana przez KGW z Okszowa i sołtysów udała się pod każdym względem. Pogoda dopisała, meszka za bardzo nie dokuczyła, poczęstunek bogaty i obfity. Występy zespołów nagrodzone brawami.

32 myśli na temat “Osobowość Roku 2023

  1. Serdeczne gratulacje za nominację w kategorii „Kultura”. To prawdziwe wyróżnienie dla Twojej pracy i zaangażowania w rozwój kulturalny waszego regionu. Mimo że głosowanie esemesowe jest płatne, mam nadzieję, że znajdą się osoby chętne do wsparcia Twojej kandydatury, bo zasługujesz na uznanie. Mój głos już masz 😉 Dodatkowo, cieszy mnie, że impreza zorganizowana przez KGW z Okszowa i lokalnych sołtysów była udana pod każdym względem – piękna pogoda, obfity poczęstunek i fantastyczne występy zespołów – brzmi jak niezapomniana impreza 🙂

    Polubione przez 2 ludzi

      1. ale powiedz mi Tadeusz, skąd tyle głupków jest? Jest tyle szczepionek, nawet przeciw wściekliźnie jest, a przeciw głupocie jeszcze nie ma.😿Właściwie to ta przeciw wściekliźnie powinna też działać przeciw głupocie, bo to pogranicze.

        Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz