NOC KUPAŁY 2021

Niewątpliwie nadchodzi ta magiczna noc, kiedy w okolicznościach przyrody bez maseczki, będzie można ten tego z panienką…

Koniec czerwca Noc Kupały
Kwiat paproci znaleźć można
Więc panienkę bajeruję
By do lasu ze mną poszła

Ja polankę znam przepiękną
Gdzie wiewiórka skacze ruda
Jeśli dobrze poszukamy
Może znaleźć nam się uda

Mówię jej że ten rarytas
Bardzo trudny do zdobycia
Jest gwarancją dla znalazcy
Dobrobytu po kres życia

Ona do mnie rezolutnie
Chociaż piękny dziś poranek
Ja nie pójdę bowiem tobie
Nie kwiat w głowie lecz mój wianek

zdjęcie z internetu

27 myśli na temat “NOC KUPAŁY 2021

  1. Będę szukać kwiatu paproci, już postanowiłam bez względu na konsekwencje tym bardziej że na podstarzałe wianki mało jest amatorów:))
    Wierszyk – pierwsza klasa!

    Polubienie

Dodaj komentarz